Nefunkční synchronizace kontaktů a kalendáře
Software pro spolupráci počítače a BlackBerry®. Windows, Linux, MAC OS.

Uživatelský avatar
dz61
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: ned 07. pro 2014 9:21:36
Typ mobilního telefonu: Z10

Nefunkční synchronizace kontaktů a kalendáře

od dz61 » úte 22. pro 2015 14:06:24

Ahoj, prosím o pomoc s problémem synchronizace.
Přes BBlink mi nejde synchronizovat kalendář ani kontakty s outlookem v PC (win7). Ať už zvolím jakékoliv nastavení v "konfiguraci" v BBlink, vždy se zobrazí, že synchronizace selhala. Přesně tato hláška: "Během pokusu o čtení pole databáze zařízení došlo k chybě."
Odinstaloval jsem celý BBsoftware (vyčistil registry) a nahodil SW znovu, ale nemopohlo to.
BBblend funguje normálně i BBlink jen ty kontakty a kalendář :nice: .
Nějaký nápad čím by to mohlo být?
Děkuji
Z10_10.3.2.2474 (STL-1)

Uživatelský avatar
maggic
BB Expert
BB Expert
Příspěvky: 485
Registrován: pát 29. srp 2014 19:34:48
Typ mobilního telefonu: Z30

Re: Nefunkční synchronizace kontaktů a kalendáře

od maggic » úte 22. pro 2015 18:14:13

dz61 píše:Ahoj, prosím o pomoc s problémem synchronizace.
Přes BBlink mi nejde synchronizovat kalendář ani kontakty s outlookem v PC (win7). Ať už zvolím jakékoliv nastavení v "konfiguraci" v BBlink, vždy se zobrazí, že synchronizace selhala. Přesně tato hláška: "Během pokusu o čtení pole databáze zařízení došlo k chybě."
Odinstaloval jsem celý BBsoftware (vyčistil registry) a nahodil SW znovu, ale nemopohlo to.
BBblend funguje normálně i BBlink jen ty kontakty a kalendář :nice: .
Nějaký nápad čím by to mohlo být?
Děkuji



Ale nezkoušel jsem..

http://blackberryczech.cz/2015/jak-pren ... -transfer/

Uživatelský avatar
dz61
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: ned 07. pro 2014 9:21:36
Typ mobilního telefonu: Z10

Re: Nefunkční synchronizace kontaktů a kalendáře

od dz61 » úte 22. pro 2015 20:06:31

Děkuji za návrh.
Bohužel tohle mi nepomůže, je to na zálohu nebo přenos mezi dvěma zařízeními. Do outlooku se kontakty nenahrají.

Mi spíš jde o to co může znamenat ta chybová hláška při selhání synchronizace. Kontaktovat technickou podporu BB se mi zdá jako nadlidský ukol :).
Z10_10.3.2.2474 (STL-1)

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Právě je pon 11. pro 2017 2:30:46