BB se nepřipojí k počítači
Software pro spolupráci počítače a BlackBerry®. Windows, Linux, MAC OS.

Uživatelský avatar
Sitler
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pát 18. úno 2011 21:32:34
Typ mobilního telefonu: Blackberry Z30

BB se nepřipojí k počítači

od Sitler » čtv 23. črc 2015 22:21:06

Ahoj,

mám Q10 a Z30, oba dva se odmítají připojit k BB Link a nabízejí pouze obnovu továrního nastavení (což ve chvíli, kdy chi udělat full zálohu dost k ničemu).
Dělají to na dvou různých počítačích s různým OS (Win 8.1 a Mac OSX), Oba telefony mají poslední oficiální stable release.

Má někdo zkušenost jak řešit? Factory reset mi přijde dost stupidní.

Díky.


// Doplnění: je problém jen s BB Link, BB Blend funguje zcela OK.
1. pravidlo enduráka: Kdo nepadá, jezdí pod svoje možnosti
2. pravidlo enduráka: Kdo jezdí v sedě, je pomalej

Uživatelský avatar
Kendal
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 04. led 2015 22:23:24
Typ mobilního telefonu: Blackberry Z30

Re: BB se nepřipojí k počítači

od Kendal » úte 15. zář 2015 16:11:51

Ok, pred aktualizáciou na 10.3.2.2474 som spravil zálohu systému. Dokončil som to, uložil do pc, a spravil aktualizáciu, aktualizácia mi vymazala aplikácie, jak BB tak android + kontakty. Takže som si ich chcel obnoviť, lenže mám ten istý problém ako kolega nado mnou. Mám Win 8.1 a BBZ30. Dajte radu.

Uživatelský avatar
Kendal
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 04. led 2015 22:23:24
Typ mobilního telefonu: Blackberry Z30

Re: BB se nepřipojí k počítači

od Kendal » stř 16. zář 2015 22:15:30

Ok, tak problém bol vyriešený. Neviem čo sa stalo, ale odinštaloval som programy z pc. Vyčistil som ho programom Advanced system care. Stiahol som inštalačku programov zo stránky BB. Nainštaloval som a pokúsil sa pripojiť. Telefón zareagoval klasickou ponukou, nainštalovanie driverov, usb, prístup k sd karte a ignorácia, ale v programe mie, dokonca začal igonorovať aj Blend. Skúsil som vybrať možnosť nainštalovať drivery. Nič sa nedialo. V telefóne sa objavila informácia, že neboli nájdené žiadne nainštalované ovládače. Zároveň sa ukázala možnosť ich získania. (Boli v nejakej zložke pre BB). Nainštaloval som, reštartoval, (aj telefón), a telefón sa pripojil. Neviem či to nejak pomôže, ale mne to takto fungovalo. Je zaujímavé, že predtým som mal tie ovládače podľa pc nainštalované tiež. Takže fakt neviem čo sa dialo.

Uživatelský avatar
mickr
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pát 06. črc 2012 11:02:02
Typ mobilního telefonu: Classic, DTEK60,

Re: BB se nepřipojí k počítači

od mickr » úte 05. črc 2016 22:38:33

Mám stejný problém jako Kendal. Po připojení BB Classic k notebooku se spustí BB Link, namapuje se SD karta a interní paměť telefonu do Průzkumníka, v BB Link telefon vidím, ale jako nepřipojený. BB Link (i Blend) jsem odinstaloval, odinstalaci dočistil Advanced System Care a nainstaloval znovu, telefon se připojil k BB Link správně a byl vidět, ale jen při prvním připojení, při dalších byl opět v BB Link vidět, ale nepřipojený. Mám BB Classic, OS 10.3.2.2836, , BB Link je verze 1.2.4.39.
Dříve: 8300, 9000, 9900. Nyní: Classic, DTEK60

Uživatelský avatar
StaD
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 15. kvě 2016 15:39:36
Typ mobilního telefonu: BlackBerry Leap

Re: BB se nepřipojí k počítači

od StaD » pát 08. črc 2016 17:43:04

Měl jsem tento problém, vyzkoušel jsem kdeco, bezúspěšně.
Nakonec pomohlo stažení z originálních stránek BB. Vše chodí jak hodinky.

Uživatelský avatar
StaD
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 15. kvě 2016 15:39:36
Typ mobilního telefonu: BlackBerry Leap

Re: BB se nepřipojí k počítači

od StaD » pát 08. črc 2016 17:46:26

K předchozímu dodávám, že je bezpodmínečně předtím VŠE !!! odinstalovat, např. pomocí REVO UNINSTALLER, pak teprve stáhnout z orig. stránek BB.

Uživatelský avatar
StaD
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: ned 15. kvě 2016 15:39:36
Typ mobilního telefonu: BlackBerry Leap

Re: BB se nepřipojí k počítači

od StaD » pát 08. črc 2016 17:48:04

K předchozímu dodávám, že je bezpodmínečně předtím VŠE !!! odinstalovat, např. pomocí REVO UNINSTALLER, pak teprve stáhnout z orig. stránek BB.

Uživatelský avatar
Ekky
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3423
Registrován: stř 29. zář 2010 20:11:18
Typ mobilního telefonu: BB Classic
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: BB se nepřipojí k počítači

od Ekky » pát 08. črc 2016 21:07:38

Odinstalovat a hlavne vymazet veskere pozustatky po instalaci,vse co se tyka BB tak vsechny slozky smazat.
Obrázek

Ekky.Mi@gmail.com Pin: 7BCC164D

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

Právě je pon 11. pro 2017 6:06:14