Problém s BB World a Facebook, originalní nabíječka

Uživatelský avatar
hanah
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 15. srp 2016 16:32:09
Typ mobilního telefonu: BBQ5

Problém s BB World a Facebook, originalní nabíječka

od hanah » pon 15. srp 2016 18:12:37

Zdravím, jsem čerstvou majitelkou BB Q5. Telefon mám teprve čtvrtý den, celkově nemám se smartphony žádné zkušenosti, tak doufám, že mi někdo bude ochotný poradit. I pokud se jedná o opravdu primitivní záležitost.
Aplikace Facebook byla v telefonu už při zakoupení, nestahovala jsem ji a používala jsem ji bez potíží. Když ji ale teď chci otevřít, aplikace naběhne a asi po dvou sekundách "zmizí". Jednoduše se zavře. Nicméně v HUB stále bez problému chatuji s již otevřenými kontakty z FB. Také mi do HUB chodí nové zprávy a upozornění z FB. Vypnout/zapnout jsem vyzkoušela ;) . Ráda bych aplikaci zkusila odinstalovat a nainstalovat, ale narážím na další problém, který se najednou vyskytl.
V aplikaci Blackberry World nemůžu nic stáhnout. Při klepnutí na tlačítko "stáhnout" se toto "tlačítko" pouze přepne do "stlačené" polohy ale nic se neděje. To samé se děje, když chci stáhnout aktualizace.

Zároveň mám i problém s nabíječkou, která byla zaslaná s telefonem. Je obtížné najít polohu, kdy konečně začne nabíjet. Pak po několika minutách nabíjení se nabíječka prostě odpojí (nezobrazuje se ikona nabíjení, popř. telefon hlásí nízkou úroveň baterie). V tuto chvíli prostě nabíječku vypojím a znovu zapojím ale situace se po několika minutách opakuje. Telefon se ale úplně bez potíží nabíjí přes jiné nabíječky. Je to vůbec důvod informovat e-shop, když v dnešní době má každý telefon identický vstup k nabíjení? A nebo je lepší dát jim vědět, aby se nestalo, že mi v budoucnu odmítnou uznat záruku, protože jsem nepoužívala originální nabíječku? Taky bych ráda věděla, jestli i některý z výše uvedených problemů je důvodem ke kontaktování prodejce.

Závěrem bych ještě podotkla, že funkční telefon z e-shopu jsem dostala až na druhý pokus. Když mi Q5 od nich přišla poprvé, telefon s nabíječkou vyhodil pojistky v celém domě. I proto nechci ponechat nic náhodě, když jsem to se stejným e-shopem zkusila po druhé.

Moc děkuji za odpověď.
PS.: Ano, zkusila jsem google.

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Právě je ned 22. črc 2018 19:57:39