BlackBerry Hub - problém s emailem
Máte problém s některou aplikací? Zeptejte se.

Uživatelský avatar
vercafejtova
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 04. bře 2016 23:18:31
Typ mobilního telefonu: BlackBerry Classic

BlackBerry Hub - problém s emailem

od vercafejtova » pát 04. bře 2016 23:36:21

Dobrý den, sháním radu ohledně odesílání emailu v aplikaci Hub. Jedná se o můj první BlackBerry (BB Classic), mám ho zhruba týden, tak se předem omlouvám, asi se mnou budete muset mít trpělivost. Nastavila jsem si účet, mám email.cz. Emaily mi v pořádku chodí, ale nemohu je odesílat (email jde vytvořit, lze kliknout na odeslat a následně se objeví chyba a email se neodešle). Prolétla jsem tu fórum a dočetla jsem se cosi o nastavení BIS u operátora. Dívala jsem se do nastavení služeb a tu možnost tam nemám, pouze informaci o tom, že od OS BlackBerry 10 není služba BIS pro používání telefonů BlackBerry potřebná. Vůbec nevím, zda se mě to týká. V každém případě jsem momentálně připojená přes wifi, nikoliv přes data. V jiné starší diskuzi jsem našla zmínku, že odesílání emailu v této aplikaci přes wifi nefunguje, je to skutečně tak?

Uživatelský avatar
middex
BB Pokročilý
BB Pokročilý
Příspěvky: 395
Registrován: sob 22. bře 2014 14:48:35
Typ mobilního telefonu: Q5
Bydliště: Wallachian Kingdom

Re: BlackBerry Hub - problém s emailem

od middex » pát 04. bře 2016 23:55:37

Zkontroluj si v nastavení účtu email.cz v BB, nastavení serveru odchozí pošty: http://napoveda.seznam.cz/cz/email/imap-pop3-smtp/
BlackBerry Q5

Uživatelský avatar
vercafejtova
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 04. bře 2016 23:18:31
Typ mobilního telefonu: BlackBerry Classic

Re: BlackBerry Hub - problém s emailem

od vercafejtova » sob 05. bře 2016 0:34:51

middex píše:Zkontroluj si v nastavení účtu email.cz v BB, nastavení serveru odchozí pošty: http://napoveda.seznam.cz/cz/email/imap-pop3-smtp/


Už jsem chtěla psát, že toto jsem zkoušela již dvakrát, když jsem se rozhodla, že to zkusím přeci jen ještě jednou, protože odkaz, který jste mi poslal, je trochu jiný, než co jsem si našla a právě jsem úspěšně odeslala svůj první email! Mnohokrát Vám děkuji!

Uživatelský avatar
abah
BB Maniak
BB Maniak
Příspěvky: 647
Registrován: stř 13. čer 2012 21:02:46
Typ mobilního telefonu: Blackberry classic

Re: BlackBerry Hub - problém s emailem

od abah » ned 06. bře 2016 23:02:50

Jinak classic má už nový operační system bb10 a ten BIS nepotřebuje.

Odesláno z mého Classic pomocí Tapatalk

Uživatelský avatar
Varchal
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: úte 27. úno 2018 13:38:05
Typ mobilního telefonu: BB KEYONE BE

Re: BlackBerry Hub - problém s emailem

od Varchal » úte 27. úno 2018 14:05:52

Dobrý den,
mám jiný problém s BB Hub. Když příjmu email s přílohou, ale bez dalšího textu, tak se mi příloha nezobrazí, ale když dám přeposlat, tak tu přílohu vidím. Dokonce už i přišel email, kde byl text, ale příloha nebyla opět vidět.Někteří zákazníci mi zašlou objednávku bez textu a pak vidím jen prázdný email. Jediná možnost pak zjistit co je v příloze je jít na email skrze webové rozhraní. Email je na seznamu.

Přijatý email s přílohou, která není vidět:
https://ibb.co/cyV2YH

Přeposlání emailu, kde se již příloha zobrazí:
https://ibb.co/nr6btH

Předem díky za rady.

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

Právě je stř 18. črc 2018 23:48:07