BIS a Vodafone
Informace o verzích OS pro BlackBerry® a zkušenosti.

Uživatelský avatar
blackberry
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: stř 25. kvě 2011 23:30:43
Typ mobilního telefonu: BB Passport

BIS a Vodafone

od blackberry » pon 09. kvě 2016 15:06:02

Zdar chalani.

Kdo z Vas ma doma starsi kousek bezici na OS 7.1 a nize ( a jede na BISU od Vodafone bez problemu) .Prehodil jsem simku z OS10 na starsiho bolda a bohuzel jede jen BBM ( email a net hlasi ze nemam aktivni tarif) .

Dikec za info.
Attualmente mora 9900

Uživatelský avatar
Bruca
BB Expert
BB Expert
Příspěvky: 554
Registrován: sob 26. bře 2011 10:23:18
Typ mobilního telefonu: BB Passport SE
Bydliště: Zlín

Re: BIS a Vodafone

od Bruca » pon 09. kvě 2016 15:21:09

něco se mi motá, že si musíš u vodafonu požádat, aby ti znovu aktivovali BIS, případně "propojili" bis na správnou simku.
já mám dvojsimku od vodafonu, jednu v q5, druhou v 9780 (většinu času vyplou síť). na q5 vše funguje, na 9780 mi jede bez problémů browser, bbm a protect, ale messaging nefachčí. zatím jsem se nedokopal k tomu, abych zavolal operátorovi, aby vše jelo jak má :)
BB Passport SE, 10.3.3.3057
BB 9780, v.6.0.0.666
BB Q5, 10.3.3.3057

Uživatelský avatar
blackberry
BB Registrovaný
BB Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: stř 25. kvě 2011 23:30:43
Typ mobilního telefonu: BB Passport

Re: BIS a Vodafone

od blackberry » pon 09. kvě 2016 19:06:18

Dikec za info - mam prave taky cerstve udelanou dvousimku - jednu v OS10 a druhou v boldu a tam me to prave nefunguje ( nenapadlo by me ze musim otravovat opa aby prehodil bis na jinou kartu) .
Attualmente mora 9900

Uživatelský avatar
BB1975
BB Pokročilý
BB Pokročilý
Příspěvky: 298
Registrován: čtv 11. srp 2011 16:18:41
Typ mobilního telefonu: BB Passport BB9900

Re: BIS a Vodafone

od BB1975 » pon 09. kvě 2016 20:00:09

Aha, takze to budu muset taky zaridit. :-D Jsem myslel, ze to daji na obe automaticky. :-/
BlackBerry Passport, Bold 9900
Vodafone
PlayBook 64GB

Uživatelský avatar
Bruca
BB Expert
BB Expert
Příspěvky: 554
Registrován: sob 26. bře 2011 10:23:18
Typ mobilního telefonu: BB Passport SE
Bydliště: Zlín

Re: BIS a Vodafone

od Bruca » úte 10. kvě 2016 6:28:15

http://support.blackberry.com/kb/articl ... =000005055

Přesně tohle mi to hlásí. Zkusím dneska zavolat na operátora a aktivovat to.
BB Passport SE, 10.3.3.3057
BB 9780, v.6.0.0.666
BB Q5, 10.3.3.3057

Uživatelský avatar
Bruca
BB Expert
BB Expert
Příspěvky: 554
Registrován: sob 26. bře 2011 10:23:18
Typ mobilního telefonu: BB Passport SE
Bydliště: Zlín

Re: BIS a Vodafone

od Bruca » úte 10. kvě 2016 8:30:31

https://vodacz.blackberry.com/html/web/ ... 85119.html

I have a new SIM card and I can't access my BlackBerry email address
Note: Depending on your messaging service plan, this feature might not be supported.

If you set up a BlackBerry email address using a BlackBerry device that had your previous SIM card, you can access your BlackBerry email address again when you set up your BlackBerry Internet Service account using the BlackBerry device that has your new SIM card.
1. Open the BlackBerry Internet Service email setup application or visit the BlackBerry Internet Service website using the browser on your BlackBerry device.
2. Perform one of the following actions: ◦In the email setup application, press the key > Add Email Account > Create New Address.
◦On the website, on the Email Accounts webpage, click Add My Existing Email Account > name@<wirelessserviceprovider.blackberry.com>.

3. Type the existing user name and password for your BlackBerry email address.

The BlackBerry Internet Service recovers your BlackBerry email address and associates it with your new SIM card.



mě stačilo se přihlásit do správy BIS účtu na mobileemail.vodafone.cz a najednou mi maily šly odesílat. přijímání prý bude trvat tak 20 minut, ale snad se to rozběhne. každopádně už mi funguje synchronizace kalendáře, což je pro mě to podstatné :)
škoda jen, že nefunguje BBM na obou BB současně (mám přihlášeno pod stejným účtem ID)

EDIT: takže ještě bylo potřeba znovu zaregistrovat BB v "Host routing table" v telefonu (ostružinka + register now), a pak se znovu přihlásit k účtu BIS a zadat znovu hesla do mailů + v telefonu zadat hesla kvůli ověření. Odesílání funguje, na aktivaci příjmu ještě čekám
BB Passport SE, 10.3.3.3057
BB 9780, v.6.0.0.666
BB Q5, 10.3.3.3057

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

Právě je ned 19. srp 2018 9:32:58