BlackBerry & Android Návody, Hlavní Novinky

Nechodí vám e-maily od poskytovatele Seznam? Máme pro vás řešení! (aktualizováno)

emial-seznam-key2

Aktualizace 26. 10. 2018:

BlackBerry vydalo v rámci svého Beta programu novou verzi aplikace Služby BlackBerry Hub+. Aktualizace verze 1.6.2.52808 mimo jiné řeší i potíže se synchronizací e-mailů Seznam.cz pomocí protokolu IMAP. Chyba je tedy opravena a bude i součástí příští veřejné aktualizace.

Pokud jste nedočkaví a nechcete čekat do oficiálního vydání, můžete se zapojit do programu BlackBerry Beta odkazem zde. Mějte ale na paměti, že beta verze slouží především účely testování, a mohou obsahovat množství nejrůznějších chyb. Pokud si nejste jisti tím, co vlastně program beta testování znamená, důrazně doporučujeme vyčkat do vydání oficální verze.

Aktualizace 19. 10. 2018:

Podařilo se nám sehnat vyjádření obou společností. Seznam.cz neobjevil žádné potíže. BlackBerry záležitost na náš podnět prověřilo, identifikovali problém a aktuálně pracují na opravě, která by měla být součastí další verze BlackBerry Hub. Doporučujeme tedy vyčkat a věřit, že BlackBerry problém skutečně vyřeší.


Uživatele BlackBerry s OS Android v České a Slovenské republice trápí nefunkční stahování e-mailů ve službě Email.cz společnosti Seznam a.s. Uživatelům, kteří pro stahování svých e-mailů používají protokol IMAP, již několik dní nefunguje synchronizace e-mailů s aplikací BlackBerry Hub. Dočasným řešením může být použití starších protokolu POP3. V dnešním krátkém článku si ukážeme snadné dočasné řešení.

Popis problému

Chyba se projevuje jednoduše, aplikace BlackBerry Hub v OS Android zkrátka nestahuje žádné e-maily @seznam.cz, @email.cz a další. Situace se tedy jeví tak, jako kdyby jste neměli žádné nové e-maily. BlackBerry Hub nehlásí žádnou chybu. Odesílání e-mailů funguje bez problémů (to má na starost protokol SMTP, jehož se chyba netýká).

Tato věc se dle našeho testování týká pouze kombinace služby Email.cz a aplikace BlackBerry Hub. V jiných aplikacích jsme problémy se stahováním zpráv nezaznamenali, ostatní emailové služby (Gmail, Outlook) fungují v BlackBerry Hub zcela bez problémů. Zařízení s operačním systémem BlackBerry 10 se chyba stahování zpráv netýká.

Povolení protokolu POP3 ve službě Email.cz

  • Přihlaste se do svého e-mailového účtu přes webové rozhraní (na PC, smartphonu či tabletu)
  • Jděte do nastavení schránky (na PC v levém horním rohu po kliknutí na tlačítko s vaším jménem, na mobilních zařízeních zase otevřete rozbalovací menu v levém horním rohu)
  • V menu na levé straně zvolte možnost Přístup z aplikací
  • V zaškrtávacím seznamu POP3 si zvolte ty složky, které chcete tímto protokolem synchronizovat
  • Volbu Povolit protokol IMAP nechte zaškrtnutou kvůli jiným poštovním klientům (např. Outlook či Thunderbird na PC)

Přidání účtu do BlackBerry Hub

Nejprve je třeba z aplikace BlackBerry Hub odstranit současný e-mailový účet, nastavený pro protokol IMAP. Poté jej můžete synchronizovat znovu, tentokrát protokolem POP3. Bohužel není možné mít v aplikaci jeden e-mailový účet dvakrát (jednou pod IMAP a podruhé pod POP3). Pokud si nejste jisti, jak na to, postupujte podle návodu pro komunikaci protokolem POP3 (zde).

Chybu jsme nahlásili společnosti Seznam.cz. Můžete tak učinit přes technickou podporu.

Previous ArticleNext Article
Tomáš Valenta
Student se zálibou v telefonech BlackBerry a laptopech ThinkPad.

1 Comment

  1. Dvě věci – ví se, kdy oficiálně vyjde ten opravný update? A za druhé milionkrát sem se snažil zaregistrovat na bbcz forum a nikdy mi nepřišel potvrzující mail. Několikrát jsem i psal na kontaktní mail a nic. Kde je problém?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.