Obecné a Tiskové zprávy

“Samsung je v oblasti bezpečnosti zelenáč” řekl nový ředitel BlackBerry Enterprise segmentu, John Sims

Nový CEO společnosti BlackBerry, John Chen, pokračuje v restrukturalizaci celého vedení BlackBerry. Poté, co doslova vyházel polovinu managementu, začíná na volné pozice dosazovat nové tváře. Jednou z nich je také nový ředitel sektoru firemních služeb (Enterprise Services), John Sims.

Ten se nyní vůbec poprvé veřejně prezentoval na oficinálním blogu BusinessBlog BlackBerry a je vidět, že odvaha mu rozhodně nechybí. Hlavním tématem totiž byl Samsung a jeho bezpečnostní řešení Knox, které Samsung představil přesně před rokem, a které se zatím ukazuje děravé jako ementál. Paradoxní ovšem je, že za to nemůže tak úplně Knox, ale přímo bezpečnostní díry v samotném Androidu. Samsung tak naráží na problémy v samotném jádru celého řešení, což je velmi nepříjemné a téměř by se to dalo označit za boj s větrnými mlýny.

John Sims toho patřičně využil, protože Knox byl před rokem ohlášen jako “zabiják BlackBerry Enterprise Service”. Ukázalo se však, že Knox má do bezpečnosti ještě hodně daleko a nejen to.

Upřímně řečeno, je to proto, že bezpečnost je těžká a není možné kondenzovat tisíce člověko-roků vývoje do 12 krátkých měsíců” řekl John Sims. “Kromě toho, Knox funguje pouze na vybraných modelech Samsung. Velmi specifičtí zákazníci – ti, kteří vyžadují ty nejpřísnější bezpečnostní restrikce – tak nemají možnost přinést do infrastruktury vlastní zařízení (Briny-Your-Own-Device, BYOD). Nicméně existuje značný počet podniků, kde je BYOD velmi žádané. Knox nenabízí flexibilitu pro BYOD trend.”

John Sims krom dalšího dodává: “Za druhé, bezpečnost je prvořadá. BlackBerry je bezkonkurenční, pokud jde o bezpečnost, což je důvod, proč více než deset let jsme úzce spolupracovali s vládami po celém světě, včetně všech sedmi zemí G7. A konečně, BlackBerry se neustále vyvíjí, stejně jako my, a budeme se držet nadále potřeb našich hlavních zákaznických segmentů. Zabezpečení, produktivita a komunikace bude i nadále zásadní pro vše, co děláme.”

Kompletní text v angličtině si můžete přečíst přímo na bizblog.blackberry.com. Je vidět, že John Sims také nehodlá přešlapovat na místě, ale bude se snažit rozhýbat všechny motory BlackBerry k tomu, aby společnost opět získala nyní značně vybledlou slávu. Kroky nového CEO, Johna Chena, se tak zatím zdají opravdu efektivní, čemuž odpovídá také důvěra akcionářů BlackBerry – cena akcií BlackBerry se za poslední měsíc téměř zdvojnásobila.

Previous ArticleNext Article
Vojta Dalekorej
Zakladatel webu BBCzech, redaktor serveru mobilenet.cz. Fanoušek značky BlackBerry a všech mobilních technologií. Sportovní závislák, technologický nadšenec, mobilní maniak. BlackBerry is a lifestyle...

3 Comments

  1. Dobrý den, myslím, že toto je cesta správným směrem – nepouštět se za každou cenu do obvyklých tržních segmentů jenom proto, že je to in, ale naopak využít léty získané know-how k posílení v těch segmentech, v nichž BB odjakživa dominovalo. Držím palce.

  2. mily Johne mal by si sa starat radsej o to aby sa Blackberry vyhrabalo z blata…ukazovat na druhych,ktori maju milionove predaje,,,tadeto cesta nevedie….

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..