Přístroje & Příslušenství

John Chen potvrdil dostupnost bílé a červené varianty BlackBerry Passport

John-Chen-Red-Passport

Ještě před oficiálním vydáním Passportu unikaly informace o chystané bílé variantě tohoto nového zařízení z dílny kanadské společnosti a tento Passport se objevoval také na různých renderech a fotografiích. Nedávno se na německém Amazonu dokonce zobrazila možnost objednat bílé a červené barevné provedení. Obratem tato možnost samozřejmě zmizela, podařilo se však stáhnout oficiální render právě onoho červeného modelu.

Passport-Red-official-leaked

BlackBerry však na nedávné konferenci ohledně jejich nového řešení BES 12 oficiálně potvrdilo dostupnost jak bílé, tak červené varianty a sám John Chen nám nabídl menší „spoiler“, když přímo na pódiu vytáhl červený Passport. Oficiálně potvrdil dostupnost bílé i červené varianty na Vánoce a nezapomněl zmínit i cenu, která by měla být $699, což je kolem 15 000 Kč. Nicméně cena klasické černé varianty pro český trh se pohybuje nad 16 000 Kč a s velkou jistotou můžeme odhadovat, že cena bude obdobná.

Obě zmiňované varianty by měly být jako limitované edice, nabízí se tak otázka, kdy a jestli vůbec se na český trh dostanou. Žádné bližší informace bohužel nejsou dostupné, takže nezbývá než doufat.

Previous ArticleNext Article
Šimon-Erich Jelínek
Kreslení, doprava, herní strategie, moderní technologie, BlackBerry. A zjistil jsem, že nejsem schopný používat Android :)

13 Comments

  1. ahoj všetkým, už som myslel za posledný týždeň, že to tu “umrelo”, žiadna nová správa a teraz po dlhom čase zasa niečo.
    Super, len tak ďalej.
    díky za akékoľvek správy ohľadom BB.

    1. Franto, USA není Evropa a už vůbec to není ČR. Kupní síla je naprosto jiná, mentalita je naprosto jiná, úroveň “konzumní společnosti” je naprosto jiná. Nemůžete nikdy srovnávat ceny v USA a u nás. Cena Passportu v ČR je oproti zbytku Evropy naopak velmi příznivá a v přepočtu cca o 2.000,- Kč výhodnější.

      1. Ahoj, rád bych se zeptal trochu jinak a sice v čem není Evropa USA…
        Jiná kupní síla? naprosto jiná mentalita a jiná úroveň konzumní společnosti? V dnešní globální kultuře zaměřené na konzum?
        A není ta jinakost umělě řízená přímo společnostmi, když na evropských trzích nasazují záměrně oproti USA přemrštělé ceny? :)

        1. V USA je jiná obchodní politika než v evropě ale když čtu článek jak apple prodá před vánoci x mil mobilů a čtu každý článek o blackberry jak již bude prosperovat a sleduji jak nejsou schopni uspokojit vánoční trh nechci hádat kolik prodají nyní mobilů jeden milionů a i přes to nejsou schopni uspokojit poptávku tak se obávám, že opět upadnou do problémů.Každý schválí John Chen ale pouze s passportem společnost nezachrání. Je vidět, že nemají zájem získat nové zákazníky.

    2. To ich znizovanie cien je okradanie zakaznika. Stalo sa mi to pri Z10 ked po kupe ju velmi rychlo znizili pomaly na polovicu. To dava pocit zakaznikovi naozaj ze bol okradnuty, kedze firma vie rovnake masiny predavat vyrazne lacnejsie v kratkej dobe. Nie je to dobra politika a BB si tym znizuje hodnotu.

        1. Nevím proč blackberry prodávalo Z10 jak říkáte pod cenou, když stejně nemají za tento mobil momentálně náhradu a Z3 je horší než starší Z10.Asi k tomu mělo nějaký důvod.
          Myslím si že system mají vůbec nejlepší na trhu ale chtělo by to aby nabídli potencionálním zákazníkům vždy něco od každého druhu. Mají velice krásné telefony jako passport,classic i lacinejší Q10
          ale chtělo by to aby nabídli malý a velký dotykáč a popřípadě novinku jak bylo již avizováno ale vždy špičkově vybavené a ne nejprve prodávat např. bez LTE atd jak to bylo u Z10 a nyní u Z3.
          Blackberry by mělo hlavně zapracovat na propagaci značky ale také myslím místní prodejci propagace značky je na velmi špatné úrovni. Stále 80 % zákazníků neví co to blackberry je a prodej to je také zaufalé když vemu apple tak každý operátor ho má ihned v nabídce v obchodech si ho může každý prohlédnout a co blackberry občas někde vyjde článek a to je vše a vánoční nabídka to je úplné fiasko.Proč nepřipravili dotykáč vždyt je nejvíce žádaný mobil na classika by si určitě každý 2-3 měsíce počkal protože má svůj okruh zákazníků.

      1. Vojta nemali zisk, skoro skrachovali :) Ide o to, ze BB spravilo z vlajkovej lode vypredajovy brak, ktory stratil na hodnote. To si kvalitna znacka nemoze dovolit lebo strati meno, prestiz. To sa stalo aj BB.
        Tym chybnym krokom ze chceli predavat masiny pre vsetkych hodne stratili a teraz musia niekolko rokov nanovo budovat doveru a upevnit znacku.
        Bral som BB ako premiovu znacku ale takym vypredajom alebo rozdavanim ako spravili ten ”premium” stratili.

        1. Nespravili z ní výprodejový brak. Pokles ceny je prostě u mobilních zařízení naprosto běžný jev. Opět – nesrovnávejte s Apple, ten jde proti všem ekonomickým zákonům a ten jediný si může dovolit za 8.000,- prodávat 4 roky starý model v nejslabší konfiguraci. Pokud to srovnáte například se Samsung Galaxy S3 – v březnu 2013 to byla ještě stále vlajková loď a stála 13-15 tisíc Kč. Letos? 6-7 tisíc. Je to zkrátka běžný vývoj a BlackBerry se logicky potřebovalo dostat k penězům, které jim “ležely” na skladech v BlackBerry Z10.

          Netvrdím. že BlackBerry neztratilo důvěru apod, ale rozhodně to není tím, že spadla cena BlackBerry Z10. BlackBerry Z30 také spadlo s cenou ze 16 tisíc na dnešních 9 tisíc. Je to zkrátka běžný jev v tomto segmentu.

        2. Az na to, ze BB nema za Z30 vobec ziadnu nahradu, takze take prudke zlacnenie ako urobili je divne.

        3. Z30 nepotřebuje náhradu. V cenové kategorii, ve které nyní je, se jedná o velmi atraktivní zařízení. Ale je pravda, že BlackBerry by mělo mít v nabídce také nějaký TOP dotykáč, ten by se měl poprvé objevit snad v prvním čtvrtletí 2015. Nicméně to z čeho vycházíte je klasický roční cyklus telefonů, to ale neznamená, že BlackBerry nutně musí také každý rok představit novou generaci toho či onoho zařízení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *