Obecné a Tiskové zprávy

BlackBerry v USA a Kanadě nabízí uživatelům iPhone až $600, pokud svůj iPhone vymění za Passport

Passport-iPhone-TradeUp

BlackBerry před pár dny rozjelo svou letošní vánoční nabídku. Bohužel v ní samozřejmě nepočítá s naším trhem a jediným dárkem pro nás tak bude pravděpodobně pouze první větší dodávky BlackBerry Passport, v USA a v Kanadě se však činí trochu jinak. Kromě velkých slev na modely Z30 a Passport nebo financování PayPal zaujme především akce, kdy uživatelé iPhonů mohou dostat při přechodu na BlackBerry Passport až $600 nazpět!

Nicméně tuto zprávu Vám nesdělujeme proto, abyste byli naštvaní, že u nás se žádné podobné akce nedočkáme (stačí, že to štve mne… Vy si s tím nedělejte radši starosti). Je to proto, že je důležité zmínit, že BlackBerry konečně dělá kroky, které jsou vidět. A že vidět opravdu jsou dokazuje také odezva na tuto akci. Zpráva o tom, že BlackBerry mění iPhony za Passpor obletěla celý svět a snad všechna média v oboru tuto zprávu zpracovala.

New Trade-Up Program for Apple iPhone Users

BlackBerry is launching the BlackBerry Passport Trade-Up Program, aimed at iPhone users that want to convert to the new BlackBerry Passport. For a limited time, starting December 1, Apple iPhone users can upgrade to a BlackBerry Passport and get up to $400 USD/CAD back on their iPhone, plus an additional $150 USD ($200 CAD) from BlackBerry. *

The BlackBerry Passport Trade-Up program runs from December 1, 2014 to February 13, 2015 and is available in North America only. Current qualifying iPhone models include the iPhone 4S, 5, 5C, 5S, and 6. For additional information on this program and to get an estimate of your current iPhone’s value, go to tradeup.blackberry.com.

Některé servery tuto akci hned nazvaly jako trapný pokus o přetažení zákazníků Apple, jiné zůstaly na serioznější vlně. Jen pro upřesnění – tzv. trade up program je něco naprosto běžného. U nás například tuto akci rozjel letos T-Mobile (můžete vyměnit svůj starší telefon za nový), v zahraničí jej běžně provozuje například Amazon.

I BlackBerry tuto akci dříve mělo – mohli jste vyměnit staré BlackBerry za nové. Vážně tedy nerozumím tomu, jak někdo může takovou akci označit za trapnou, zoufalou nebo tak podobně.

Nicméně tato akce není nic jiného než marketing. KONEČNĚ! Konečně vidíme od BlackBerry po dlouhé době opět nějakou větší akci v souvislosti s propagací svých přístrojů. Tak doufejme, že to bude pokračovat i dále a třeba… jednou… se dočkáme i u nás. :)

Zdroj: tisková zpráva BlackBerry

Previous ArticleNext Article
Vojta Dalekorej
Zakladatel webu BBCzech, redaktor serveru mobilenet.cz. Fanoušek značky BlackBerry a všech mobilních technologií. Sportovní závislák, technologický nadšenec, mobilní maniak. BlackBerry is a lifestyle...

11 Comments

    1. Applu to samozrejme uder nezasadi, tak sa nehrajme na male nechapave deti.
      Ide o to, verejne vyzvat do “suboja” najsilnejsieho hraca a nasledne sa zviezt na medialnej vlne (aj negativna reklama je reklama).
      Applu to neuskodi, ale BB to moze dost vyznamne pomoct.
      Verim ze to dopadne dobre a BB ziska to, co od akcie ocakava.
      Drzim im palce.
      .
      PS: k tomu trhu a nezaujmu o nas.
      Je to pravda a nic s tym neurobime.
      Pravda je ale aj to, ze vacsina vlastnikov BB mobilov v nasich koncinach ma ten mobil ako firemny.
      Takze si ho dava do nakladov.
      A nie len ten svoj, ale casto krat aj celej rodiny…..
      Kto nie je podnikatel, tak ma nanestastie smolu a musi strpiet malost nasho trhu.
      Tam sa neda velmi carovat.
      Jedine dovoz zo zahranicia, kde je to vacsinou lacnejsie.
      Kedze zaruka je na hw a nie na miesto kupy, je to ok.

        1. Neviem ako u vas, ale u nas nie.
          Je potrebne mat (dolozit) doklad o kupe s datumom a vyrobnym cislom mobilu.
          Kupene v Nemecku, opravene na Slovensku v ramci zaruky bezplatne.
          Rozdiel bol len v tom, ze kym u nas plati 2 rocna zaruka, v Nemecku nie a vtedy sa uplatnuje zarucna doba statu, kde bolo zariadenie zakupene.
          Ano, prichadzam tym o urcitu dobu zaruky, ale nepotrebujem medziclanok v podobe predajcu.
          Podobne bol na tom kolega (kupene v Anglicku a bezplatne opravene v Irsku).
          Mozno zalezi od konkretneho servisu a jeho zmluvy s BB.
          Casy ked si predajcovia urcovali podmienky sa uz nastastie koncia.
          Nastupuje zjednodusovanie a ustretovost voci zakaznikom.
          Z pocutia viem, ze rovnako na tom su aj ine znacky a som tomu len rad.

        2. To co píšete není pravda. U BlackBerry, stejně jako u mnoha jiných značek, to takto nefunguje. Pokud si zařízení koupíte u prodejce v Německu, musíte následně i reklamaci uplatnit u toho stejného prodejce. Proč? BlackBerry jednoduše nemá žádný autorizovaný oficiální BlackBerry servis, který by mohli zákazníci přímo kontaktovat. Pokud daný obchod má smlouvu s nějakým vlastním servisem, jenž má pobočku i u vás, je to věc jiná. Stejně tak váš kolega, který si koupil něco v UK a nechal servisovat v Irsku. To jsou specifické případy, ale pořád řešíte problém přímo s daným prodejcem, pouze však přes jeho smluvního partnera – stejně to mají například operátoři v ČR, kteří mají jako smluvní servis Britex.

          Jen pro zajímavost u těch operátorů, tak stejně to funguje například i u Apple iPhone. Pokud jej koupíte u operátora, tak jej nemůžete reklamovat v prodejně Apple nebo servisním středisku Applu. Stejně tak se pro vás nevztahuje roční rozšířená záruka Apple.

        3. Tohle by mě teda zajímalo, jestli BB dává na svoje zařízení worldwide záruku. Pamatuji si, že se tím dříve chlubili, že “že svoje BB můžete opravit kdekoliv na světě”, ale jaká je situace teď, to netuším. Předpokládám, ale, že takovýto typ záruky by mohl být dostupný minimálně u prodejců, kteří působí na trzích, které BB považuje za klíčové…

        4. Po tom, co mi ze dvou metru spadlo Z30 a jen se trochu odrela stribrna patka mam spis pocit, ze Blackberry servis nepotrebuje :D Asi jako starsi Thinkpady T2x

  1. “Pokud si zařízení koupíte u prodejce v Německu, musíte následně i reklamaci uplatnit u toho stejného prodejce.”
    .
    To plati len pre operatorov.
    Pre volny predaj (neviazane na operatora, neblokovane na siet operatora…) plati to, co som pisal vyssie.
    .
    Pre lepsie info je ale lepsie spytat sa v najblizsom autorizovanom servise.
    2-3 servisy vam mozu dat rozne odpovede.
    Merdzinarodna zaruka na HW samozrejme plati.
    Su tam urcite obmedzenia (BB nemusi mat v danej krajine autorizovany servis) ale to su uz naozaj “specificke pripady”
    Servisu je uplne jedno, ci mu za zarucnu opravu zaplati operator, predajca, alebo priamo BB.
    .
    Na slovne spojenie “specificky trh” a “specificke podmienky” som po vyjadreniach nasho premiera o nasom “specifickom trhu” kde sa predava odpad za cenu luxusu, dost alergicky…. ;-)

    1. Milane, BlackBerry nemá nikde u nás autorizovaný servis. Mezinárodní záruka na BlackBerry hw standardně neplatí. V naší oblasti nejsou žádné autorizované servisy, na které se běžný zákazník může obrátit. Výjimkou jsou pouze některé asijské země, kde má BlackBerry originální pobočky. Prosím, přestaňte psát smyšlené věci, které by mohly uživatele zbytečně zmást.

  2. Získal som pocit, že BB je naozaj primárne určený pre severoamerický kontinent, tento článok to len potvrdzuje. Po roku a pol som BB Z10 vymenil za MT s Windows Phone. Rovnako MS sa snaží osloviť predovšetkým firemných zákazníkov, a ja som zatiaľ viac než spokojný.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.