RIM pomalu rozjíždí novou reklamní kampaň, která je tématicky velice zajímavá. Stěžejní slogan zní “BlackBerry People Do” a zaměřuje se především na profil uživatelů BlackBerry. Jsou zdůrazněny funkce pro produktivitu, pohodlná klávesnice, správa času a v neposlední řadě v kampani také nalezneme několik zajímavých přirovnání ve smyslu “Nebuďte ovce”.
→ Vyberte si z nabídky modelů BlackBerry ten svůj.
Celá kampaň odstartovala v Austrálii. Nabádala k tomu, aby se uživatelé probudili. Ve Velké Británii nyní začala další část kampaně s mottem “BlackBerry People Do”. Bohužel jsou to fráze, které jsou velmi těžko přeložitelné do češtiny, proto se do toho raději nebudeme pouštět. Televizní spot můžete vidět na videu níže.
httpv://www.youtube.com/watch?v=OtntCNxWRUI
Zdroj: CB